Familie
Mijn huwelijksnacht!!! 1 GROTE LEUGEN
Geschreven door leila, Op 27-11-2008 16:37
Hoi,
Ik ben een marokaanse vrouw van 25 jaar, ik ben ondertussen al 5jaar getrouwd en heb 2kinderen. Wat ik nu vertel heb ik NOOIT aan iemand verteld. Zoals jullie allemaal wel al weten is het zo dat in onze cultuur een vrouw maagd moet zijn op haar huwelijksnacht, maar bij mij was dit niet zo. Ik ben ontmaagd op mijn 17de en had het al met een paar jongens gedaan. Uiteindelijk heb ik mijn prins ontmoet, ik was 19 en hij was 24. Na een jaar hebben we besloten om te trouwen en we hadden al over seks gesproken en hij heeft me gevraagd of ik maagd was, zoniet zou hij niet met me trouwen. Mijn antwoord was dus ja, moest ik nee hebben gezegd, zou hij niet trouwen, maar het ook tegen mijn vader zeggen dat ik ontmaagd was en dan zou hij mij werkelijk vermoorden. Dus uiteindelijk ben ik naar mijn huisarts gegaan en vroeg naar een maagdenvliesoperatie, maar hij zei me dat dit niet zo evident was en bood me ander hulp aan. Twee dagen voor mijn huwelijk ben ik terug gegaan en heeft hij bloed getrokken en in een proefbuisje gedaan zodat ik het kon meenemen. Zaterdagavond was het mijn huwelijksfeest en rond 2u snacht was het feest afgerond en werd ik naar huis gebracht met mijn kersverse echtgenoot om samen naar bed te gaan. Mijn moeder zei me dat ik haar moest bellen als we klaar waren zodat ze het doekje met het bloed kon meenemen, en het aan de anderen (familieleden) kon laten zien. Ik had de dag ervoor al mijn buisje met bloed verstopt in onze badkamer. Dus verder die nacht gingen we samen naar bed en streelde elkaar, toen hij in mij ging, deed ik alsof ik pijn had en zei dat hij niet te diep mocht gaan. Erna zei ik dat ik naar de badkamer wilde omdat ik zo'n pijn had, hij had er begrip voor. In de badkamer, heb ik snel bloed op het doekje gegoten en kwam uit de badkamer en liet het aan mijn echtgenoot zien. Hij was zo trots, zo ook mijn ouders en andere familieleden. Mijn huwelijksnacht was 1 GROTE LEUGEN. Maar ik moest het wel doen, zoniet lag ik op dit moment allang onder de grond begraven. Ik ben blij dat het eruit is, en dit geheim neem ik mee tot in mijn graf...........
reactie warme curacao, Op 27-11-2008 17:08
ja, goed gedacht...neem die geheim mee naar de graf en leef nu lang en gelukkig
reactie Muffin, Op 27-11-2008 17:28
Hallo (:
Ik heb respect voor je geloof maar ik moet zeggen dat het soms wel barbaars eraan toe gaat! Ik weet dat je het meent dat je vermoord zou worden, dit heb ik al vaker gehoord. Goede oplossing van dat bloed. Ik snap alleen niet.. waarom jullie niet gewoon vrij zijn. Ik bedoel als ze je erop gepakt hadden was je echt zwaar de pineut geweest, ik zou echt in angst leven!
reactie ikke, Op 27-11-2008 19:49
Heel goed gedaan! heel slim ook. Waarom mogen de mannen wel voor het huwelijk sex hebben en vrouwen niet? De meeste vrouwen bloeden trouwens de eerste keer helemaal niet, maar hoe leg je dat dan uit? Goed gedaan, en vertel het verder NOOIT. Als het uit komt, ben je de pineut. Leugen om bestwil!
reactie Lotte66, Op 27-11-2008 22:55
Heel goed en heel fijn dat je huisarts je zo geholpen heeft!!!!
Het blijft oneerlijk dat vrouwen er nog steeds op aangekeken worden terwijl vele mannen wel degelijk geen maagd meer zijn als ze trouwen.
Voor mannen is het stoer, en een vrouw is in de islamitische cultuur, "een hoer" als ze met een ander gevreeen heeft voor haar huwelijk.Van Alla los dus"(ipv "Van God los")
Zelfs als een vrouw verkracht is, is er geen begrip .
Overigens is het helemaal niet vanzelfsprekend dat er bloedverlies zou zijn "bij ontmaagding". daarbij een tampon en of vaginaal touscher (bij inwendig gynacologisch onderzoek, of bij vrijen (manuele penetratie (vingeren) is ook binnen dringen van.................., en is dat vlies al tijden geleden geknapt:-) (dus maak je geen zorgen:-))
Ik hoop voor je dat je een fijne en goede relatie hebt en dat je gelukkig bent.ook mbt je sexleven.
reactie Leyla, Op 05-12-2008 15:54
hoi,
Ik ben ook een marokaanse vrouw, en ja ik was ook ontmaagd voor mijn huwelijk. Ik had toen besloten voor mijzelf om geen maagdenvlies'herstel' te doen, zover er in de eerste instantie een vliesje aanwezig was.. want ik bloedde de eerste keer namelijk niet.. anyway. Ik heb volgehouden en aan mijn principes gehouden, ik trouw niet met een man die dat niet accepteert, want op het moment dat hij dat accepteert zegt dat veel over degene en dan ben ik niet in staat om daar oud mee te worden. Ik zag het als een test, passeert de man de test, en mij accepteert dan wil dat zeggen dat dat mijn ware is ..... en ja hoor! ik heb hem gevonden... ik ben al 7 jaar getrouwd en leef vrij!!!!!!!!!!! mij man is heerlijk openminded en gelooft in de "persoonlijke vrijheid". Ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn huwelijk uit vertrouwen bestaat en respect voor onze individualiteit.... maar dat wil niet zeggen dat we geen grenzen hebben, die hebben we zeker...
Maar ik beoordeel je niet, want velen van mijn vriendinnnen hebben het wel gedaan en tja deze mannen vragen erom om voorgelogen te worden...
reactie Anoniem, Op 09-12-2008 08:34
Fijn om deze reactie te lezen. Geeft weer wat balans tegen allerlei verhalen die door de westerse maatschappij als negatief bestempeld worden.
reactie marokkaanse, Op 13-12-2008 21:15
dat denk ik dus ook
reactie Reality, Op 14-12-2008 11:18
Hoe belangrijk is dat maagd zijn? Is dat een garantie voor een goed huwelijk. Ik word er niet goed van dat in de moslim wereld alles uiteindelijk met seksualiteit te maken heeft. Waarbij de vrouw altijd de ondergeschikte is. Dat stamt uit een lang vervlogen, onbeschaafde cultuur, waar het recht van de sterkste boven rede en verstand geldt. Het is een gewoonte die in het rijke Nederland niet meer nodig zal zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat deze op den duur zal verdwijnen.
reactie Belgische Turk, Op 14-12-2008 14:01
Heey !
Ik vind dat je het "probleem " heel slim hebt aangepakt ! Ik heb wel de indruk dat jij dit als de allergrootste zonde aller tijden beschouwt. Relativeer het, dit is echt wel wat iedereen doet hoor. Zo'n tradities lijden enkel en alleen maar tot seksuele frustraties.
Hou van je kinderen, gun ze ook zoveel vrijheid zoals jij in je jeugd wilde hebben !
Groetjes !
reactie judith, Op 21-12-2008 14:03
Wat ik niet snap is dat dat bloed zo belangrijk is. Ik heb nooit gebloed tijdens mijn ontmaagding. Dan zou ik in jullie cultuur allang onder de grond liggen, zonder dat ik er schuld aan had. Hoe doen andere vrouwen dat in jullie cultuur. Vast niet iedere vrouw bloed tijdens de ontmaagding
reactie rania, Op 24-12-2008 07:51
Ik vind het heel hyprocriet van jullie allemaal, jullie liegen om jullie bestwil, voor dit gesprek vind ik het een famouse scheinheilligheid, jullie zijn hypocrieten, dit vind ik nog erger dan ontmaagd zijn, schandallig, :cry
reactie het Grummelke, Op 29-12-2008 12:29
Je hebt het goed gedaan. Het enige wat ik mis in jouw verhaal, is of jij ook aan je man gevraagd hebt of hij nog maagd was. En of hij dat kon bewijzen. Want ik zou zo niet getrouwd zijn. Overigens, ik BEN ook niet getrouwd. Ik heb al 12 jaar een hele goeie relatie, en twee kinderen met mijn lieve vriend. Ik denk dat trouwen alleen maar goed is voor degenen die je het huwelijk opdringen, daarmee bedoel ik het geloof. Of het nu Katholiek, Christelijk, Islamitisch, Jiddisch, wat dan ook is, het is allemaal verdorven. Wat mensen voor hun geloof doen, is belachelijk. Die moeite zouden ze beter kunnen steken in zinvolle dingen. Dan zou de wereld een stuk vrediger zijn, en dan zou jij, Leila, je man niet hoeven te bedriegen met een ampulletje bloed. Zonder die hele gelovenshit zouden we allemaal normaal kunnen doen. Met vriendelijke groet,
het Grummelke
reactie Arie, Op 07-01-2009 09:04
Wat een rare reactie..., leef je es in..
reactie kaaskop, Op 19-01-2009 00:59
weet je wat ik niet snap? een islamitische vriendin van mij is verkracht door haar broer. 12 jaar lang! en nu het is uitgekomen is ZIJ de hoer! in kan het niet snappen... en die broer is gewoon nog welkom in de familie.
hoe ziek is dat?
Wist je trouwens dat verkrachte vrouwen in algarije in de gevangenis vluchten omdat ze hun leven niet zeker zijn?
ik dank god op mijn blote knieen dat ik niet in zo'n land geboren ben.
reactie Stinkt., Op 03-03-2009 19:14
Moge Allah (swt) je laten branden. Amin.
reactie Abdel, Op 03-03-2009 20:04
Eerlijk gezegd heb jij alleen jezelf bedrogen en allah is alles wetend. Kijk wat voor ellende het jou allemaal heeft gebracht door je benen paar keer open te spreiden voor paar jongens voor het huwelijk. Toon berouw mischien vergeeft allah je wel. ik heb uit je verhaal wel geleerd dat ik me niet zal bedriegen door een vrouw als jou. bij ontmaagding komt bloed tijdens de daad eruit en niet in de wc. mohiem laters.
reactie Marokkaanse., Op 03-03-2009 20:12
Wat schandalig joh. Echt een schandalige verhaal. En wat ik nog schandaliger vind is dat jullie het doekje moeten laten zien. Dat hoort en is niet zo binnen de islam. En wij doen dat ook niet en ik ben een Marokkaanse.
En ten 2de heb jij je zelf gewoon voorgelogen. Ik zou niet weten hoe jij met die leugen kan leven. Je had je zonde niet hoeven te vertellen. Maar je kon wel berouw tonen en vragen om vergiffenis. Maar wat jij doet is nog een dubbele zonde erbij nemen.
Maarja. De islam stelt bij vele niks voor. Vandaar..
reactie malika, trotse maagde moslima, Op 03-03-2009 20:15
leyla ik vind jou zeer hypocriet en scheinheilig. en je vriendinnen ook die dat ook hebben gedaan. je zegt dat deze mannen best voorgelogen mogen worden hoezo beroordeel je de mannen op deze manier? als jij slechte ervaringen hebt meegemaakt dan moet je niet iedereen over het zelfde kam scheren. En denk erom jeb ent marokkaans dus ik neem aan ook moslim. als je moslima bent dan weet je wat voor zonde je begaan hebt. dus toon berouw voor het te laat is en oordeel niet te veel want je oordeel saat ons allemaal op te wachten
reactie Marokkaans Meisje, Op 03-03-2009 21:32
Wat ik niet zo snap is dat jullie zo achterlijk zijn. Islaam schrijft voor om geen sex voor het huwlijk te hebben. punt. Islaam is niet het probleem beste aanwezigen. De personen die het verkloten en jullie blijkbaar het slechte beeld geven zijn het probleem. "De mannen"die onderdrukken/verkrachten/deze meiden hoeren noemen etc dat is het probleem. De priesters, die in de kerk jongetjes verkrachten zijn het probleem, zijn geloof Christendom toch niet. AUB scheid geloof (theorie) van deze waardeloze mensen (praktijk)
reactie laila, Op 04-03-2009 05:11
Zeg willen jullie de islam en cultuur niet met elkaar gaan verwarren. :(
Alles wordt weer neergehaald op de islam, terwijl het de marokaanse cultuur is die zegt dat je een doekje moet laten zien met daarop bloed en niet de ISLAAM!
Beter eerst kennis opdoen en niet zomaar wat uitkramen voor de onwetenden hier!
Daarnaast de meisje die dit verhaal gestart heeft: je houdt je zelf voor de gek. Nu ben je veilig en al, maar als je voor Allah staat dan moet je je verantwoorden voor hem. Dit is een grote zonde in de islam. Seks voor het huwelijk is niet toegestaan.
reactie Oujdiaa, Op 04-03-2009 07:34
Waar heb jij gelezen dat mannen wel sex mogen voor het huwelijk dan?? :x
Groetjes
reactie ..., Op 04-03-2009 10:45
voor degene die denken dat mannen WEL seks voor het huwelijk mogen hebben: dit klopt niet. Zowel de mannen als vrouwen moeten maagd blijven tot het huwelijk. ik vindt het juist heel laf dat ze dit heeft gedaan. voor ze trouwde kon ze toch ook met verschillende mannen het bed in duiken, dan moest ze ook de ballen hebben om dit eerlijk te vertellen. uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee, ze loopt nu met een geheim rond dat ze haar hele leven mee moet dragen. ik vind ook dat haar man het niet waard is. als een man zegt: 'ik trouw niet met je als je geen maagd bent' dan is hij je niet waard.
reactie gewoon iemand, Op 04-03-2009 11:01
Het is weer heel typisch dat er afgegeven word op de islamitische cultuur of geloof. Als men zich een beetje verdiept had alvorens zulke uitspraken te doen, wist men dat de Profeet Mohammed trouwde met Khadija, die toen geen maagd was. Ook staat er tig keer in de koran, dat een moslim zijn zonde niet hoort te vertellen, haar man zou volgens de islamitische leer niet eens mogen vragen of ze die "zonde" gepleegd heeft, laat staat haar er op afrekenen.
Worden jullie zelf niet moe van telkens de islam als zondebok te nemen? Nou ik wel, hier helpen jullie de moslima's echt niet mee.
reactie Sam, Op 04-03-2009 14:05
Zo, moet je lekker trots op zijn. Kom hier maar met alle vreugde vertellen hoe jij je man hebt bedriegt.
Ik heb medelijden met jouw man dat ie uiteindelijk met jou is getrouwd. Een huwelijk gebaseerd op een leugen kan nooit goed zijn..
Maar jah, "lang leve de vrijheid en de losbandigheid van tegenwoordig" pfff :(
reactie Anke, Op 04-03-2009 15:06
Ik weet bij God niet waarom sommige hier reageren over islam. Maar in de islam is het zelfs verboden om een doekje te laten zien en dat hoort ook helemaal niet bij de islam. Of je maagd was of niet hoort tussen je man en jezelf te blijven! Dus ga aub geen dingen concluderen zoder er ook maar iets van af te weten! :upset Het is ook volkomen onzin dat je moet bloeden als je ontmaagd wordt. Het bloed komt door de spanning, er zijn meiden die helemaal niet bloeden.
reactie Marokkaanse meid, Op 05-03-2009 07:48
Wayoo, ik zie allemaal commentaar van de nederlanders die het goed vinden wat ze heeft gedaan
ten eerste meid,Je moest je benen dicht houden
Ten tweede moest je maar iemand zoeken die het wl accepteert,want lven me een leugen dat zou ik dus echt niet kunnen..
behalve je man heb je ook je hele familie en je ouders voorgelogen.
Moehim,Als je nu maar spijt hebt en Allah(swt) om vergiffenis vraagt.dat is het minste wat je kunt doen.
en voor de Nederlanders hier.wat zij doet is HARAM en hat zal ook HARAM blijven dus kom niet met julli commentaar van'goed aangepakt meid' of'k snap niet dat de man ontaagd is enhet een probleem is als jij niet maagd bent'
want behalve dat et haram is is het een enorme schande
Moehim,ik heb mijn zegje gedaan
Beslama!
reactie aaaa, Op 05-03-2009 10:53
Doe aub niet zo achterlijk om deze achterlijke culturele gebruiken aan de islam toe te schrijven. Zelfs bij christenen in libanon en jordanie en egypte moeten vrouwen bloeden bij huwelijksn8
reactie Sarah, Op 05-03-2009 15:37
Zieke wereld
reactie drs. C. Riticus, Op 05-03-2009 16:46
gelukkig komt u uit een land waar kinderporno en pedofilie dagelijkse kost is.
reactie said, Op 05-03-2009 23:03
vind het zielig voor je man en zielig voorjou aan beiden kanten.
ik heb schijt aan een vrouw haar kut maar kijk wel naar haar hart... jij had jezelfo okg ewoon kunnen inhouden en hij kan ookgewoon alles begrijpen. je had gewoon niet dor moeten gaan met het huwelij zelf want nu leef jij met1 grote leugen in je hart en dat gaat je achtern volgen e hele leven lang..
reactie Realiteit, Op 06-03-2009 01:00
Aan al die gewetenloze hypocriete mensen die zeggen dat het fout is wat ze heeft gedaan en dat het niet kan blablabla.
Ik heb respect voor je meid.
Onzinnig dat er zulk drama word gemaakt om het maagd zijn.
Niemand maar dan ook niemand is eigenaar van jou.
je bent van jezelf en je zorgt voor jezelf.
je hebt je eigen persoonlijkheid en identiteit.
Laat je die noooit afnemen door die *** hypocriete mensen die het toevallig in hun ogen wel goed hebben gedaan.
ZIJ die zonder zonde zijn werpen de eerste steen.
Geen van jullie allemaal dus...
Leef lang en gellukig.
reactie realist.., Op 06-03-2009 08:18
niet alleen die ene nacht is een leugen..
je hele leven is een leugen..
reactie yolanda, Op 06-03-2009 18:36
weet je wat ik vindt dat iedereen alleen over zich zelf kan oordelen en over zich zelf kan praten. want niemand van jullie is perfect. marokkanen jullie komen nu allemaal zo heilig en hypocriet en scheinhellig ove.r zij durft het ieder geval te zeggen en niet zo nep als jullie die elke keer met een andere jongen in bed duiken en zich hier braaf voor komen doen sletten. en wat betreft de jongens of mannen. hoe zichzelf willen noemen jullie zijn ook geen haar beter .jullie zijn zulke schoften en klootzakken kut marokkanen waar je gewoon misselijk van wordt ik haat jullie kutmarokkanen
reactie Marokaansee, Op 06-03-2009 18:42
hallo,
ik vind het heel erg wat je hebt gedaan en ik snap niet dat je het hier komt vertellen.
en jullie zeggen ik snap dit en dat niet.
maar dat moet je aan allah (swt) vragen.
het is iets waarop je absoluut geen antw van kan krijgen, het is iets netals waarom zijn nederlanders nederlanders :) . geef mij maar het antwoord
maar meid ik snap neit dat je zokan leven.
ik hoop maar dat je spijt hebt met allah swt. ;)
reactie Este, Op 06-03-2009 18:53
Ik vind het rond uit walgelijk dat je je man hebt voorgelogen.
Maar het ergste is dat je man nu gewoon met een hoer is getrouwd.
Gatver...
Gelukkig heb ik de middelen om je te achterhalen en zal zo spoedig mogelijk contact opnemen met jouw echtgenoot en hem jouw bekentenis story laten lezen..
Groetjes Este, een trotse Marokkaanse moslima.
reactie 3licha, Op 07-03-2009 00:17
nou jah als of hij nog maagd is/was:S:S
reactie chaima, Op 08-03-2009 17:08
Heeft er iemand eindelijk gesproken
precies een vrouw bloed tijdens het daad en niet op de wc
.. en niet elke vrouw bloed op haar eerste nacht vergeet dat niet !!
reactie Bla, Op 08-03-2009 00:27
Sowiezo. Wat een onzin reacties. In ons cultuur gaat het helemaal niet meer zo barbaars zoals hierboven wordt omschreven. Wij leven volgens de normen van onze cultuur, en doekje showen is allemaal onzin. Een van de normen van ons geloof is ; maagd zijn tot het huwelijk. Zij heeft deze overtreden, een zonde. Maar dit kan niemand haar kwalijk nemen. Ik vind niet dat ze goed heeft gehandeld. Huwelijk (liefde) , moet gebasseerd zijn op eerlijkheid.
reactie Ghadoesch, Op 08-03-2009 17:31
Hallo allemaal,
Wat ik dus niet begrijp hh.. Waarom oordelen sommigen hier over anderen. De schrijfster van dit verhaal schrijft dit verhaal niet zomaar. Ze schrijft het omdat ze het er moeilijk mee heeft.. Die leugen blijft maar aan haar knagen.. Ze heeft het er ontzettend moeilijk mee en deelt haar geheim met de hoop dat de pijn/het verdriet iets minder zal zijn.. Maar wat doen sommigen van jullie?? Haar nog meer schuldgevoelens inpraten!! Sterker nog: over haar oordelen!!! Een tip.. Misschien kunnen jullie haar beter advies geven of zwijgen i.p.v. te doen alsof jullie het allemaal beter weten..
Dame, trek je niets aan van sommige mensen hier.. Wat ik je wel aanraad is: vertel dit geheim absoluut niet aan je man!!! Als je dat doet dan doe je je eigen graf graven! Het is gebeurd. Het is verleden tijd. Het verleden komt niet meer terug en daarom moet je niet meer achteruit kijken maar je richen op de toekomst. Je man zal geen begrip tonen, want anders zou hij het al gedaan hebben op het moment dat je met hem ging trouwen. Wat er voor het huwelijk is gebeurd is tussen jou en Allah. Je man heeft het recht niet om te weten wat jij voor het huwelijk allemaal hebt uitgespookt. Uiteraard neemt dit niet weg dat een huwelijk dat gebaseerd is op een leugen in de 9 van de 10 gevallen niet slaagt.. Ik wil je geen angst inpraten, integendeel. Wees gelukkig met hem en voortaan kun je beter open tegen hem zijn. Het is je man, je wederhelft: geen geheimen meer voor elkaar, waga?
Xxx
reactie Fadela, Op 08-03-2009 07:44
Zijn mensen nou nog steeds zo dom? Bloeden tijdens de huwelijksnacht hoeft helemaal niet, ookal ben je nog maagd. Het licht eraan of de man gelijk aan "het werk" begint, of dat hij eerst aan voorspel doet.
Als hij je laat ontspannen en je geil laat worden, bloedt je niet en doet het minder pijn.
reactie noenoe, Op 08-03-2009 16:03
dat is het probleem...ook mannen mogen geen seks voor het huwelijk...dat is wat idereen denkt, maar het is niet zo...en zo is het ook in het christendom, jodendom en ga zo maar door...alleen is het zo dat moslims daar meer houvast in hebben en het vaak door cultuursomstandigheden zo is dat mannen wel lekker doen waar ze zin in hebben, omdat ze weten dat zij niet gecontroleerd kunnen worden, maar zij vergeten dat er en god is die wel alles ziet!...en dat ze het zo heeft opgelost kan best, maar ze had gewoon na moeten denken vr ze ontmaagd werd wat de gevolgend konden zijn...en had ze dus ook niet in angst hoeven leven...simpel
reactie chebaa-amsterdaOuiaa, Op 27-03-2009 09:11
Kijkk ..
je hebt sommige meisjes zijn bang dat ze niet zullen bloeden tijdens huwlijksnacht maar ze zijn wel maagd alleen er is nog angst bij. nou laatje je controleren bij de dokter en haal dat bewijs van je bent maagd en laatje dat zien aan je man .. als i je niet vertrouwd! een huwlijk is gebasseerd op vertrouwe majah maar bij sommige mensen is het tog anders ... dus haal dat bewijsje en laat dat maar zien voor het geval je niet bloed en je tog maagd bent ...!
reactie Qibilah, Op 31-03-2009 23:25
Ikzelf ben ook een marrokaanse vrouw van 30, man, 2 kinderen en heb altijd volgens de islam geleefd. Mijn ouders hebben me in mijn jeugd amper iets verboden, ze hebben me tot een zelfregulerend, autonoom persoon laten onwikkelen met alle deugden en waarden. Zij hebben mij geleerd dat het anders kan en daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.
IKZELF mocht mijn keuzes maken zonder dat er aan me opgedrongen werd, dat ik aan de gemeenschap,familie moest denken. Ik ben het levende bewijs dat pressie in alle facetten van het leven, niet nodig is. Eigenlijk wil ik niet eens schrijven over mijn religie omdat het mijn iets is en niemand heeft er wat mee te maken. Maar ik word door sommigen (andere moslims) gedwongen om het wel naar voren te halen omdat ze het anders HELEMAAL niet kunnen begrijpen met hun verstand.
Aan al de Abdels, Rania's en Stinkt's: Hoe durven jullie een ander zo te veroordelen? Ik ben benieuwd wie straks het langst en hefigst zal branden... diegenen die de benen hebben gespreid of diegenen die hebben veroordeeld?
Ik zeg jullie 1 ding, ben blij dat je zus, dochter,tante, nicht, moeder, vrouw het niet is (of toch wel), want als je lang genoeg toestaat dat je je hoofd volstopt met klakkeloze frustraties, krijg je vanzelf zo'n dochter. Ga maar naar een abortuskliniek, kijk maar eens wie daar zitten. Noord-Afrikaanse meisjes. Dit is jullie schuld, jullie met jullie zondes en harams...Teveel, te zwaar, zaken verbieden werkt averechts, kijk maar naar jullie eigen familiedrama's.
Moge Allah over jullie waken.
Leila, als je je nu een gelukkig leven hebt met je man, houdt het vast. Gebeurd is gebeurd. In dit leven loopt iedereen wel met iets rond waar hij/ zij spijt van heeft gekregen. Het is jammer dat het is gebeurd, maar leer je kinderen in ieder geval dat ze anderen niet hoeven te vervloeken. JOUW kinderen zijn de toekomst en niet die figuren die je vanalles hebben uitgemaakt (zie hierboven), zij zijn immers nu al verloren. Jij en je kinderen nog niet.
reactie Ikram, Op 10-04-2009 15:50
voor diegene die zeggen,
dat het geloof barbaars is hierdoor blabla
dit hefet echt niets te maken met Islam
Islam zegt juist dat je je sexuele contacten voor je moet houden,
dit is cultureel gebonden
reactie Miranda, Op 21-04-2009 13:14
Fijn dat je hier je hart kunt luchten.
Nederlanders of Mohammedanen, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, ook over elkaar.
Gelukkig is je huwelijk niet gebaseerd op die leugen, maar op de liefde, die je voelt voor de partner, daar heb je alles voor over.
In mijn ogen zal God of Allah dat met je afrekenen veel belangrijker is dat jij gewoon nu integer gaat leven en niet constant denkt dat je leven op een leugen is gebaseerd. Een hersteloperatie zou nooit iets veranderen aan het feit, dat je het wel eens gedaan hebt. Zouden die "fouten" of misschien experimenten uit je jeugd er voor moeten zorgen dat een weg naar een gelukkig huwelijk zou zijn afgesloten?
Verder de voorwaarden die je man stelde gaven je ook niet echt veel keuze, jij houd van hem, dus jij moest dit wel zeggen. Het was zijn ultimatum.
Misschien nog een overweging....
Je hebt nu je levensgezel, kun je nog waarlijk zeggen dat de sexuele relaties voordat je hem trouwde van invloed zijn?
Ik hoop voor je dat de liefdeloze sex voor je huwelijk in jouw eigen denken gewoon niet meetelt en dat je emotioneel en liefdevol kunt zeggen dat je pas echte sex hebt leren kennen bij je man.
Je draait nooit iets meer terug, maar God of Allah vergeeft.
reactie marwa, Op 04-05-2009 12:19
Ik vind het erg en echt moeilijk voor je dat je zoveel schuldgevoel hebt. Wat ook jammer is dat reacties van sommige anderen dat nog versterken zal. Is medeleven niet mooier? Wat ik denk: Leef met je schuldgevoel f vertel het je man. Meer is er niet. Nu moet je met jezelf leven en je later misschien voor een hogere macht verantwoorden. Gedaan is gedaan.
reactie khadija, Op 06-05-2009 18:45
ja je hebt groot gelijk,islam vraagt wel dat we maagd blijven maar dan is het zo,elke mens maakt nu eenmaal fouten!!nobody is perfect
reactie Zelf bepalen, Op 06-05-2009 20:53
Iedereen hier heeft wel een oordeel klaar, maar iedereen moet zelf beslissen wat hij of zij in het leven doet. Geloof je dat je strikt volgens bepaalde regels moet leven om in de hemel te komen? Prima, vooral doen. Geloof je niet in hemel of hel of in wat voor hogere macht dan ook en neem je het leven zoals het komt en doe je wat je wilt? Ook niets mis mee. Wij levenden willen elkaar altijd maar overtuigen van elkaars levenswijze, dat wij degene zijn die het goed en juist doen, maar wie zegt dat? Ik vind het belachelijk dat stervelingen denken dat zij in Gods of Allah's plaats het recht hebben om iemand te straffen, te doden of te handelen in de naam van het geloof. Doden is slecht, als Allah zou willen dat een meisje zou sterven uit eerwraak, dan zou hij ervoor zorgen dat dit zou gebeuren. Dat is pas het ware geloof. Erop vertrouwen dat degenen die in jouw ogen fout zijn uiteindelijk hun lot niet ontlopen. Maar niet zelf het recht in handen nemen. Dat zorgt ervoor dat een jonge vrouw zoals deze naar dit soort bedrog moet grijpen, uit pure angst voor wat haar aangedaan zou kunnen worden. Als ze gestraft zou moeten worden, dan zorgt Allah daar zelf voor! Niemand anders heeft het recht daartoe.
reactie Gooze, Op 07-05-2009 02:32
Uuhh...
Ja hoor, Malika!
Heel wijs en vooral zo hedendaags ook!
Relativiteitstheorie hoogst persoonlijk bedacht?
reactie Gooze, Op 07-05-2009 02:37
Wat een zielige gedachtengang!
Je kunt je niet alleen de taal aanleren, beste vriend!
Dan moet je ook de regels en gedragsnormen een beetje respecteren.
Halve zool!
reactie Gooze, Op 07-05-2009 02:43
De Islam stelt bij velen niets voor zeg je?
Hoe zou dat toch komen?
Volgens mij kan iets alleen maar bestaan als er iets tegenover bestaat, zoals dag en nacht. Of alles en niks.
Bij de Islam is alles verboden, en daar staat geen enkel 'mogen' meer tegenover. Als je er zoveel lachwekkende en treurige regels er op na houdt waarvan het onmogelijk is er nooit eens 1 te overtreden... Tja, dan stelt het al gauw niks meer voor, nee!
reactie Gooze, Op 07-05-2009 02:51
Tja, en zo zie JIJ dat dan weer!
Ik heb een vriendin die minstens 20 heren heeft gehad voordat ik ze mij tegen kwam. En wie plukt daar de vruchten van, denk je?
IK!!!
HARAM-er de-pam-er-de-poepchinees!
reactie karentje, Op 27-05-2009 14:53
begrijp niet dat ze nog altijd denken dat een meisje altijd bloed moet verliezen :?
bij mij was dat allesinds niet het geval..
reactie Vlinder, Op 09-06-2009 12:26
Sja...ik zou zeggen: je hebt het slim aangpakt,maar eigenlijk had je niet met deze man moeten trouwen,want je hoeft helemaal niet perse te bloeden hoor als je ontmaagd wordt,wordt je dan ook niet geloofd? En nog iets: ikvind zoiets nogal prive,waarom moet de hele fam. hiervan meegenieten? Mja geloof noemen ze dat,nou ik geloof liever in mijzelf !!
reactie Straight, Op 11-06-2009 18:14
Gatver gatver gatver, wie houd je voor de gek. Jij bent degene die haar benen niet bij elkaar kon houden en dan zo egoistisch zijn om je man voor te liegen? bah!
reactie Holander, Op 19-07-2009 15:20
En nu maar hopen dat je dat je je vorige lovers niet tegen het lijf loopt en als nog je leven verknallen.
reactie Anno, Op 19-07-2009 15:35
Heb je er wel goed aangedaan?
reactie Arthur, Op 24-07-2009 13:08
Dit soort gebruiken horen in de middeleeuwen thuis. Toen er geen voorbehoedsmiddelen waren en alleen mannen voor inkomsten konden zorgdn was het inderdaad niet zo slim om als meisje sex te hebben voor het huwellijk. Als vrouw kon je toen gewoon niet voor de gevolgen instaan.
De tijden zijn veranderd, mensen trouwen meestal veel later, vrouwen kunnen prima voor zichzelf zorgen en er zijn voorbehoedsmiddelen.
Daarbij soort gebruiken vind ik buitengewoon oneerlijk. (islamitische) mannen kunnen zonder blaam wat in het rond neuken en willen vervolgens wel een maagd trouwen.
Ik ben atheist maar als je in een schepper wilt geloven; waarom heeft Allah of God sex dan zo ontzettend lekker gemaakt als hij niet zou willen dat je dat deed?
Maar goed, als individu doe je er weinig aan en ik denk dat je in deze context op de juiste manier hebt gehandeld.
Groet,
reactie rick, Op 26-07-2009 23:44
inderdaad, dit gedrag zie je niet alleen in heel de moslim wereld (ik reis veel in het middel oosten) maar de gereformeerde kerk zit ook vol met deze leugens om bestwil en omdat oma het zo fijn vind... en ga zo maar door.
reactie mo, Op 26-07-2009 23:49
denk je echt dat die zandhaas zich daar druk om maakt, die heeft wel andere zaken aan zijn hoofd
reactie mo, Op 26-07-2009 23:55
als zij voor haar huwlijk ontmaagd is zal er ook een marokaans mannetje rondlopen die voor zijn huwlijk geneukt heeft (of zou het een getrouwde marokaan zijn geweest) hij is misschien nog wel meer schuldig aan haar ontmaagding dan dat zij is
reactie Shariza, Op 27-07-2009 21:06
Ik bloedde ook niet tijdens mijn ontmaagding.
reactie lisa, Op 08-08-2009 21:42
Heel erg goed! Dit had ik ook gedaan als ik jou was.
Niet beledigend bedoeld hoor, maar ik vind het zo stom dat je bloed moet hebben als je ontmaagd wordt, want drie kwart van meisjes bloeden niet eens als ze voor het eerst seks hebben. En ik vind het ook echt bullshit dat je varder je alleen maar daarom vermoord. Maar ja, ik ben voor de rest wel blij dat het je gewoon is gelukt!
groetjes
reactie idd, Op 08-08-2009 21:55
dit is idd bullshit!
Maar je vriendin kan nu wel rustig leven zonder geloof als ze wil. Want haar familie wil haar niet meer, dus zij kan nu lekker doen wat ze wil, ze heeft geen plichten van haar familie meer, chill toch?
maar ik vind het serieus wel erg voor dr, dat islamitische gedoe is soms zoo'n shit, en zo zielig voor die mensen...
reactie Arabische, Op 18-08-2009 11:49
als eerste jeetje mina zeg!!!! hallooo heyy,,,
toen ik dat las, dacht ik bij mezelf hoe nep kan je zijn. als eerste gaan we het over de ISLAM HEBBEN en niet die cultuur met dat lapje en bla bla.. ik ben ook marokkaanse, maar mijn maagdelijkheid is iets tussen mij, Allah en mijn man niemand anders.
verder heb ik ALLES behalve respect voor jou en je dokter slaat echt nergens op dat een oprechte dokter en oprechte hollander (want nederlanders staan bekend om hun eerlijkheid) tegen jou kan zeggen dat je dat moet doen! mijn god hey!
verder weer wat over deze nederlanders die altijd zo eerlijk en oprecht zijn, het slaat echt helemaal nergens op dat jullie haar gedrag goedkeuren. Hoort het niet bij de Nederlandse cultuur om over dingen te PRATEN? of is dat alweer verleden tijd. Wat ik zo mooi vind aan deze nederlandse cultuur is dat 99 procent zegt "over alles valt te praten en te discussieren en alles valt uit te praten"
maar wat ik hier zie??
SCHAAM JE!
en verder ISLAMITISCH GEZIEN hoort een man niet eens aan jou te vragen wat je in je verleden hebt gedaan het is wel zijn recht maar het is een ongeldige reden om daarop niet met je te trouwen! een man moet kijken hoe je nu bent en wat voor vrouw jij kan zijn voor zijn kinderen.
Allah die vergeeft, wie zijn wij als mensen om niet te vergeven
vergeet de 2 belangrijkste namen van Allah niet ARRAHMAN ARRAHIEM!! (de barmhartige de genadevolle)
Meid als jij spijt had getoond en berouw en oprecht tegen je man was en je moeder op zijn minst dan zou Allah swt het je incha Allah vergeven, maar NU lieve lieve meid maar nu... nu DENK jij dat je er goed vanaf bent gekomen!! maar Allah ziet alles....
reactie hannah, Op 13-09-2009 21:39
Waarom worden die mannen niet gestraft als ze sex hebben voor het huwlijk? En hoeveel mannen zouden er dan nog leven? En dan heb ik het nog niet over die mannen die tijdens het huwlijk sex hebben met anderen dan hun eigen vrouw.
Ik word cht ziek van die regels die aan vrouwen worden opgelegd door mannen die zich zelf niet aan die regels houden.
Kom voor jezelf op vrouw en straf de mannen die je zulke regels op willen leggen!
reactie maarten, Op 21-10-2009 20:32
Sommige mannen denken nu eenmaal dat de eer van de man tussen de benen van de vrouw zit. Een rare plek om je eer te bewaren. Kromme ideeen moet je soms krom repareren. Of de man afschrijven.
Je bent wijs en liefdevol met zijn afwijking omgegaan. Zij die de waarheid niet aankunnen willen de leugen...
reactie Zoë, Op 18-11-2009 16:57
Zeg Abdel, denk je niet dat Allah niet wat beters te doen heeft dan zich zorgen te maken of iemand wel of niet seks heeft gehad voor het huwelijk?
En als je geen seks hebt gehad ben je dan een beter mens? What about wederzijds respect, eerlijkheid, tolerantie, onbevoordeeld, gelijkwaardigheid, en ga zo maar door...het is maar een kwestie van prioriteiten, right?
reactie marietjejansen, Op 22-11-2009 12:45
arme meid. Het is goed zo.
reactie Lunaa, Op 16-12-2009 15:30
Ben je nu ook trots op jezelf Este....
Applaus!!! bah bah bah
Oke liegen hoort niet, maar vermoord of verstoten worden lijkt me ook niet alles
reactie Hilly, Op 16-12-2009 20:56
Sorry dat ik het zeg maar dit is dus een achterlijke cultuur.
Die arme vrouwen die moeten liegen en bedriegen om zichzelf nog te mogen vertonen.
Iedereen heeft vrijheid, ook in seksualiteit, zo lang je een ander er geen kwaad mee doet.
Ik snap de daad van deze mevrouw zeer goed. Alsof Marokkaanse mannen maagd blijven tot hun huwelijk. Ik snap uberhaupt niet dat er mensen zijn die nog zo\'n geloof willen aanhangen. En dat geldt trouwens ook voor de \'zwarte kousen\' kerk in Nederland en alle geloven waarin dit soort extreme zaken voorkomen. Leven en laten leven. Als je geen ontmaagde vrouw wilt, nou, dan toch niet? Zoek je toch lekker een ander. En inderdaad: alsof iedere vrouw bloedt bij haar ontmaagding. Dan mis je toch een heel groot deel van je hersencellen als je dat gelooft.
reactie lillian, Op 25-12-2009 18:27
niet iedereen verliest bloed tijdens de ontmaagding. ikzelf heb bijvoorbeeld helemaal geen bloed verloren dus als ik marokkaanse was geweest dan was ik vermoord terwijk ik toch echt wel maagd was??
reactie iemand, Op 28-12-2009 04:20
Alleen jonge meisjes bloeden tijdens de ontmaagding. Bij oudere meisjes is bloedverlies heel zeldzaam. En zeker als ze tampons gebruiken. Of is dat ook verboden in de moslim-cultuur ? Lijkt me dat jonge vrouwen in die moslim-cultuur vaak met hun rug tegen de muur staan.... Moeilijk, en de oplossing van de schrijfster van dit verhaal is waarschijnlijk de beste. Want zelfs zonder eerder sexueel contact, had ze ongetwijfeld dezelfde methode moeten gebruiken.
Want ze had zowiezo niet gebloed !
reactie anoniem, Op 01-01-2010 12:05
Dat is dus precies de reden dat het nooit wat kan worden, vrouwen die andere vrouwen verlinken en voor wat? walgelijk. Heb jij het dan allemaal zo perfect gedaan gemeen mens!
reactie beertje, Op 03-01-2010 15:13
Schaam je niet! Jij hebt niks verkeerd gedaan. Jouw cultuur zorgt ervoor dat vrouwen zich in alle bochten moeten wringen om maar geaccepteerd te worden. En wie zijn de dupe....nooit de mannen!
reactie losbandig, Op 09-01-2010 15:53
nee, iemand vermoorden omdat ze geen maagd meer is dat is lekker sociaal zeg. je bent niet goed wijs!
reactie belle, Op 31-01-2010 22:11
wat een ongelofelijke k-reactie
reactie K, Op 12-02-2010 17:26
Lieve meid,
Zelf ben ik ook moslima, en ik begrijp je helemaal.
Soms vind ik het heel jammer dat het zo gaat.
Ik wil je dit even meegeven, geniet van je kinderen geef ze straks de vrijheid die wij nooit hebben gehad ik wens je al het geluk
reactie suus, Op 17-02-2010 10:11
ja wat moet ik ervan zeggen ik snap dit een heel groot probleem is. Je had daarvoor echt niet naar bed moeten gaan das dus een groot fout binnen de cultuur en geloof. Maar ik snap wel dat je dit moest doen of het goed is nee. Maar wat moet je anders je houd van die man geen 1 jongen/ man keurt een ontmaagd meisje/vrouw goed binnen onze cultuur (zijn uitzonderingen)
Ik vind dat je wel zker moet besefen dat je iets fout jeb gedaan voor je huwlijk en in je huwlijk gelogen laat dit je kinderen niet overkomen zorg dat je hun goed informeerd
reactie A, Op 18-02-2010 13:30
Persoonlijk vind ik dat iedereen die Leila zo veroordelen aan de hand van hun IP-adres opgespoord dienen te worden en met een enkele reis terug naar de woestijn gestuurd moeten worden. Ook diegenen die hier geboren zijn. Ga met je hoofd vol zand i.p. v. hersenen terug onder de steen waar je vandaan gekropen bent. Hoe DURVEN jullie op de stoel van God (Allah) te gaan zitten en haar zo te veroordelen. Het is het kwaad dat in jullie zelf zit dat maakt dat jullie haar zo veroordelen. Het is het overschreeuwen van je eigen zonden in de hoop dat haar zonden die van jullie zal overschaduwen. Ga weg uit Nederland. Laat Nederland het land blijven waar de geestelijke vrijheid hoog in het vaandel staat. Kan je daar niet mee leven, wegwezen dan!!!! Het heeft geen zin om hier de klok terug te draaien naar de middeleeuwen. Ga zelf maar terug naar je eigen middeleeuwen.
Voor Leila: Meid, menselijk gezien heb je helemaal niks verkeerds gedaan. Je hebt gewoon de menselijk, bilogische weg gevolgd die logisch was gezien je ontwikkeling van je leven. Persoonlijk zou ik de man niet getrouwd hebben die eist dat je nog maagd was. Het zegt toch iets over zijn denkwijze. Maar je hebt de keuze gemaakt en daar heb ik wel respect voor. Dat je je man hebt voorgelogen is slechts een overlevingsstrategie in jouw cultuur. En dat recht heb je. Je hebt het recht te overleven. Dus ik zou me niet druk maken over die leugen. Het is iets dat buiten je persoonlijke wil om is opgelegd vanuit je cultuur door een paar enge mannen met baarden, bij wie ik geen enkel meisje zou toevertrouwen. Om hun eigen zonden te dekken zijn die regels in de religie bedacht en onderhouden. Ga voort met je leven. Leef het zoals jij denkt dat je het moet leven. En wees eerlijk naar jezelf, dan ben je het ook naar anderen. En die leugen, daar zou ik niet mee zitten. Danzij die leugen ben je er nog en hebben jouw kinderen nog steeds een heel lieve en goede moeder. En laat al diegenen die jou afkeuren maar schreeuwen. Ooit zullen zij zelf verantwoording moeten afleggen. Want het was Jezus Christus (ook in de islam een bekende profeet) die immers zei: Zij die zonder zonden zijn, werpe de eerste steen.
reactie Een normale Moslima, Op 04-03-2010 13:06
Vrouwen zoals jij en jouw familie verpesten het voor alle Moslims.
Niet iedereen is zo zoals jouw familie in de bergen is.
Als jij je op je 17e al laat uitwonen moet je daar ook de consequentie voor nemen door eerlijk te zijn.
Jouw Marokkaanse cultuur leert je alleen wat hoeren zijn maar niet wat consequenties voor je daden nemen is.
Maar dat is bekend van Marokkanen. Je moeder zal vast trots op je zijn
reactie lief, Op 08-04-2010 21:47
meid...je heb deze keuze gemaakt.
gedane zaken nemen geen keer.
geniet van je leven nu...
en kijk terug op je jeugd...waar men fouten maakt ..om van te leren!
daarvoor ben je puber.
laat dit niet knagen...en pluk de dag.
geniet van je gezin!
reactie miepje, Op 06-05-2010 22:30
wat een flauwe kul allemaal.die mannen naaien zich hier te pletter en dan moet hun bruid maagd zijn,waar gaat dit over????
reactie Beesten, Op 18-05-2010 11:21
Leila laat je niet gek maken door zo'n omhooggevallen miep als deze Este. Mocht ze willen dat ze de middelen had, ze is James Bond niet! :roll
En is sex voor het huwelijk het enige wat Allah verbiedt? Dacht het niet! Ik denk niet dat hij staat te springen om zo'n onderkruiperige, geniepige, gemene, lafhartige onderkruipsel als deze Este. Ik zou zelf maar eens nadenken om je zonden!
reactie Wakker!, Op 19-05-2010 12:04
Wat ben jij toch een vereslijk mens, waarom achterhalen en dan aan haar man klikken! echt goedkoop, maar alles krijg je in het leven terug. keihard!
reactie eva, Op 20-04-2011 00:47
Wat een schijnheiligheid!Ontzettend knap dat zij haar verhaal doet hier islam een ontzettend mooi geloof, maar wat is het verpest door dit soort gemene, schijnheilige mensen!
Ps: Roddelen en oordelen worden verboden in de Koran. Ik geloof wie goed doet, ontmoet. En als je zo doet, krijg je dit keihard terug op je bord. .En vertel me trouwens waarom mannen het wel met elke vrouw mag doen en de vrouw haar benen dicht moet houden?
reactie esha, Op 25-06-2010 16:17
Fucking sick gestoord wijf, Ik hoop dat je door 5 mannen verkracht wordt ze je allemaal nemen in je schijnheillige maagdelijke doos en dat je daardoor nooit meer kan trouwen en uit je familie je verjaagd.
reactie Samira, Op 22-08-2010 13:43
Qibilah ik ben het met jou eens...
En ik vraag mij af hoe de mensen die zo'n naar oordeel over iemand kunnen hebben op deze site terecht zijn gekomen...Ik vraag mij af of zij zelf ook geheimen hebben.
Ik ben namelijk erg nieuwsgierig van aard....Zoals jullie misschien hebben gelezen:"Als ik het verteld zou hebben zou ik al lang onder de grond liggen" en dan komen er zulke reacties....De een heeft het over een goed hard sorry maar als je zo'n reactie leest vraag ik mij af of jij wel een hart hebt om een ander zo te bekritiseren...Ik heb ook al een paar keer hoer gelezen....volgens de koran mag je mensen niet zo maar uitschelden"voor oordelen" hebben als je iemand niet kent toch????
Meid ik ken jou niet dus ik ga ook niet oordelen over jouw manier van doen...Je hebt er zelf heel erg mee gezeten en het is juist goed dat je dit van je af hebt geschreven!!! Ik wens jou en jouw man heel veel geluk toe!
reactie Kaneelbroodje, Op 10-08-2010 07:14
Moslims horen niet op deze website te zitten.
Het komt neer op roddelen en dat is haram.
Wie moet er nu branden?
Zij omdat zij heeft gezondigd?
Of jij omdat je alle zonden leest en mensen er op veroordeelt,
wat overigens nog een zonde is waar je je schuldig aan hebt gemaakt.
reactie Trotse maagde moslima, Op 24-08-2010 15:50
Wat is er schijnheilig aan wat Leyla zei/deed?
Ik geef haar groot gelijk.
Vrouwen hoor je geen stempel op te drukken vanwege de maagdelijkheid en zij is daar open over geweest tegen haar man. Haar man wist dat ze geen maagd meer was en trouwde met haar omdat hij van haar hield en niet van haar vliesje, zoals veel andere moslimmannen lijken te doen.
reactie Meriam, Op 23-09-2010 16:42
Het geloof wordt verpest door zulke domme kortzichtige eikels als jij, wie zegt er nou tegen iemand anders dat hij hoopt dat ze mag branden in de hel? Ik vind het echt te erg voor woorden.
reactie Hulde !!, Op 19-09-2010 13:43
Knap gedaan meisje,
Voor zowel jou als jouw moeder.
Een prima oplossing in een lastige situatie.
Jij had jouw vlies ook kunnen doorprikken tijdens het masturberen of mag dat ook niet?
Anyway, verder mondje dicht hierover.
Eigenlijk hebben jij en je moeder een loopje genomen met een 'cultuur in ontwikkeling' en daar kan je je hele leven nog stiekum om lachen :-)
reactie ikke, Op 25-10-2010 20:43
wie je ook bent als je gelovig bent dan weet je vast wel dat jij andere mensen dit niet mag toewensen. Het geloof gaat net over mensen kunnen vergeven en het besef dat Allah liefde is. Ik hoop dat je dat op een dag ook beseft en dat jij ook vergeven mag worden voor al je zonden.
reactie es, Op 13-11-2010 23:59
Ik vind het jammer dat alleen vrouwen problemen hebben hierdoor!
De mannen die vrijen met jonge meiden willen uiteidelijk ook een maagd trouwen.
Dus goede oplossing, ga door met je leven, en laat dit achter je.
Eerlijk zijn word niet altijd gewaardeerd :-)
Sterkte....
reactie es, Op 14-11-2010 00:05
Mag een 'foute' keuze leiden tot uitstoting?
Als jij een foute keuze maakt wil jij dan verstoten en beoordeeld worden?
Laat een ieder in zijn waarde
reactie Ritaaz, Op 28-11-2010 21:19
Ik wens je veel geluk, ookal heb je iets gedaan waar je de rest van je leven spijt van zal hebben. Ik geloof dat mensen veranderen, en ik dat je verder gaat met je leven met je kidz en man, Je man zal ook vast wel dingen hebben gedaan waar hij spijt van heeft gehad..
Ik ben ook een marokaanse, ik ben ook geen maagd mijn huwelijk ingegaan, maar mijn wist het, en ik wist dat t hem niet zou uitmaken, het heeft ons nooit belemmerd in onze relatie.. Ik vind het soms wel jammer dat hij niet mijn eerst is, maar ik ben ook niet zijn eerste dus ach ja what the fuck :)
Als je verstandshouding maar goed zit, en natuurlijk weet ik dat het niet goed is om voor t huwelijk met mannen te slapen, maar ja wat gebeurd is is gebeurd!!! en heb nergens spijt van, ik ben 5 jaar getrouwd heb een onwijze leuke man, en een mega leuk kind... dus het kan ook anders!!!!
reactie kannonier@hotmail.com, Op 27-12-2010 23:55
Abdel, bekrompen persoon
Allah zou jou nooit6 beoordelen op zoiets alleen op zuiverheid.Allah akbar geld ook in eigen voordeel, jij hebt NIETS verkeerds gedaan !!
Wij de mannen doen ook waar we zin in hebben en dat is inneens goed.
Als jij houdt van je man en daar naar leeft doe jij echt niets verkeerd
reactie ., Op 07-02-2011 13:47
Geheid dat haar vent ook seks voor het huwelijk heeft gehad dus staan ze gezellig saampjes voor allah :p :p
reactie Cindy Van Benjamin, Op 04-02-2020 16:51
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Mijn vriend begon me te bedriegen met een meisje in de buurt en wanneer hij ooit wordt gesneden, ontkent hij het en zegt hij dat het gewoon vrienden zijn. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Op 7 november ging ik naar zijn huis zonder hem op de hoogte te brengen en toen zag ik hem met een meisje dat ik altijd vermoedde, waar seks zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet die nacht zijn huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het was alsof mijn wereld ten einde was, dus deed ik onderzoek op internet en zag ik mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza, dus nam ik contact met hem op en vertelde ik mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen en ik zorgde voor alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan, kwam mijn vriend Tim naar mijn huis, huilde en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me Lord Bubuza beloofde. Ik ben nu gelukkig getrouwd met Tim en we leven gelukkig. Er is een God op aarde en dat is Lord Bubuza.. Neem contact met hem op Whats App-nummer:: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
reactie Cindy Van Benjamin, Op 06-02-2020 00:49
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Ik begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Op 7 november ging ik naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet die nacht het huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd erger toen ik 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
reactie Cindy Van Benjamin, Op 06-02-2020 02:19
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Ik begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Op 7 november ging ik naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten.. Ik huilde en verliet die nacht het huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd erger toen ik 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan.. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven.. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
reactie Cindy Van Benjamin, Op 06-02-2020 13:45
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Hij begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen.. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Ik ging naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet het huis die nacht, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet.. Het werd het ergste toen hij 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
reactie Cindy Van Benjamin, Op 11-02-2020 00:11
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Hij begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Ik ging naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet die nacht het huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd het ergste toen hij 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik zorgde voor alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer :: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
reactie Cindy Van Benjamin, Op 11-02-2020 12:37
Het was zo pijnlijk toen mijn vriend het uitmaakte. Hij begon vals te spelen nadat ik ons ​​tweede kind had gekregen. Ik hou van hem, geloofde en vertrouwde hem, hij was mijn alles en ik kon geen dag blijven zonder van hem te horen. Ik ging naar zijn huis zonder hem te informeren en toen zag ik hem met een meisje dat seks had zonder de deur te sluiten. Ik huilde en verliet die nacht het huis, ik kon niet slapen, ik huilde de hele nacht en hij belde me niet. Het werd het ergste toen hij 's morgens belde en zei dat hij van me houdt, maar niet met me verder kan gaan. Het was alsof mijn wereld tot een einde kwam, dus ik deed een onderzoek op internet en zag mensen getuigen van het goede werk van Lord Bubuza-krachten, dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en vertelde me wat ik moest doen. Ik voorzag in alles wat hij nodig had en hij verzekerde me dat Tim naar me terug zou komen smeken. 15 uur nadat alles was gedaan viel mijn vriend Tim thuis op zijn knieën huilend en smeekte me om hem te vergeven. Ik dacht dat ik droomde toen ik me de belofte van Lord Bubuza herinnerde. We zijn gelukkig getrouwd nu we gelukkig leven. Er is een God op aarde en dat is Heer Bubuza. Neem contact met hem op Whats App-nummer :( +1 505 569 0396) of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
Copyright © 2019 Geheimen van Nederland! De anonieme geheimensite! Geheimen van Nederland staat onder eindredactie van psycholoog-onderzoeker dr. Andreas Wismeijer.